Årskoll med LV, redan två resor inskrivna

Datum: 2008-12-29 Tid: 20:56:21

Att bli äldre innebär inte färre paket under granen även då mamma påstår det varje år som går. Främst innehållen som förändras. Jag är mycket nöjd med min fina kallender jag fick av Raymon. Och att den första inskriften för koll på 2009 är Puerto del carmen 9 - 16 jan känns fantastiskt och kom mycket oväntat som en extra julklapp från (och tillsammans med )Raymons föräldrar. Är "familjeresa" kanske en rådande trend i den gemenskapskretsen?

(Har skrivit in ännu en resa i juni - min julklapp till Raymon. Det må vara icke passande för min studentekonomi men välförtjänt att kunna ge bort efter pendlande till Sthlm för att jobba under hösten som varit. Ölundeniz blev mitt val: "Avkoppling, bad och långa rofyllda middagar i solnedgången blir semesterns huvudingredienser för de flesta")

Jul i all ära men är glad att den är över. Maten, släkt och fikafikafika är över. En av helgens höjdpunkter var då Raymon kom upp på juldagen och vi pylsade på oss för att ta en kvällspromenad i Knåda.


Kommentarer
Lämnad av: Erika

Heloo!

Väldigt najs kalender måste jag säga! Du vet att jag fyller år snart va? ;-)



Ha en härlig semester vännen.

Kramis

2008-12-29 @ 21:06:46
Lämnad av: Mikaela

Familjeresa måste vara det nya! Låter hur som helst som ni har ett härligt nytt år att se fram mot!

Här har vi haft sol idag, så mitt humör börjar bli bättre, men blev visserligen nyss osams med hela familjen vid middagen och gick därifrån... hemskt vuxet va?! =) Tur att jag ska vara barn på resan..

2008-12-30 @ 14:18:07
Lämnad av: Sarah

låter helt underbart och man ska helt klart unna sig även om man är student!!

Ville bara önska ett gott nytt... och även om det var för sent att INTE göra klapparna svarta iår, så lovar jag att de ska bli juligt tomtiga och röda nästa år. Hoppas ni har det bra iallafall!!!





KRAMISAR Sarah

2008-12-30 @ 21:39:34
Lämnad av: R

Stor Hian kan vara väldigt mörkt och kallt såhär års...men skönt var det att gå promenaden...StorHian Rules!!!!!!!!!!!!

2008-12-30 @ 23:01:42
URL: http://linneasepilog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Minns mig?

E-postadress: (syns inte)


URL/Bloggadress:


Vad vill du säga?

Trackback