Min för stora självdistans - happy baby pose

Datum: 2009-01-04 Tid: 12:56:09

Jag har hittat en till feel good grej i mitt liv - Yoga. Jag trodde det va trams men det passar mej kanon  - speciellt som balanserare till spinningen som jag bestämt att börja med nu i januari. Idag kl 15.00 är det dags igen: SaTaNaMa

Alla poser i Yoga känns kanske inte naturliga och icke att betraka för alla men jag hänvisar till min självdistans när jag lägger upp bilden på mej själv i "Happy baby pose" Och visst finns det en glädje i att få lyfta fotsulorna mot himlen?



Helgen i helhet har varit lugn. Lite hemmafix igår tills Raymon slutade jobbet. Fick sushi serverat framför tv:n och mitt sätt att äta sushi då mättnaden kom blev skrattat åt.  Men det är självklart att det godaste får förtur.

      

Det gick en äkta Linneafilm/serie på tv fre-lör som jag totalfastnade i: Dubbelgångaren  eller Agathe contre Agathe fransk psykologisk thriller där det vandras mellan nutid, mytiskdåtid och historisk forskning och ger en obehaglig känsla.
Nu - lite mat  - Eppe ska bada och också få mat - sen ombyte och ute i den friska vinterluften för att gå till Yoga (bara konstera att jag har gångavstånd "överallt" här på söder vilket är jättebra men inte direkt stimulerande till att ta körkort)




 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Minns mig?

E-postadress: (syns inte)


URL/Bloggadress:


Vad vill du säga?

Trackback