Packning inför Lanzarote-Puerto del carmen

Datum: 2009-01-08 Tid: 11:07:24

Mitt arga humör försvann delvis när jag insåg att jag  någon av de närmsta 7 dagarna kan ha min underbara blå klänning jag köpte förra sommaren men för sparsamt använde. Kommer faktiskt ihåg exakt när jag ringde Raymon och sa att jag hittat en BLÅklänning(har aldrig ägt någon blått) med REP i midjan och av Ida Sjöstedt (ett för mej där och då okänt namn). Han skeptism hördes tydligt men när jag väl kom hem och visade den  på, såg jag annat i hans ögon.



Det är svårt att packa. Idag är det 15c och mulet där borta dvs. inte sommarsommar men jag tänker optimistiskt i klädfrågan. Tänkte att jag tar med det färggladaste jag har i garderoben vilket resulterade i väldigt få klänningar (3st) Så la till favoriten i grått från "shoe repair ". Samt prinsessklänningsfyndet från Åhlens i höstas

Har packat ner tre bolero(s), en lång cardigan och tunn jacka. Två par skor vilket var packningsgräns men raymon smyger med 4!  Jag har iof. med mej ett par autismartiklar och fyra böcker och han har faktiskt en.

Ska äta lite frukost och strykapå klänningarna nu. Ska försöka vara klar och hinna ner på stan till ett för sista minuten inhandlingar och vara klar till två då Raymon slutar, hem,packa klart,  hämta bil, hämta "familj" åka till Arlanda, äta middag, sova, flyga!

Kommentarer
Lämnad av: Mikaela

Ha det nu alldeles strålande och njut av lite värme! Tråkigt att jag inte hinner se er bara, men antar att det inte dröjer allt för länge tills nästa Gävlebesök! Jag ska hålla ett öga på Eppe jag med!

Ta hand om varandra

2009-01-08 @ 14:49:54
Lämnad av: L

Tack! ta hand om varandra ni med när du är hemma och lilla Eppeskrutten :) Hoppas vi ses snart Kram!

2009-01-08 @ 16:15:55
URL: http://linneasepilog.blogg.se/
Lämnad av: sarah

Och jag funderar hur jag tänkte när jag bestkämde mig för att fara bort och bokade en resa till london... jag vill också ha lite mera värme, sol och kunna ta med en sommarklänning (som jag iallafall inte skulle använde, jag fattar inyte varför jag köper dem). Smått avis... men smått bara! London inte heller helt fel! Trevlig resa på er!! Ha det!!

Kraaamis

2009-01-14 @ 23:57:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Minns mig?

E-postadress: (syns inte)


URL/Bloggadress:


Vad vill du säga?

Trackback