[email protected].

Datum: 2009-01-24 Tid: 13:02:30

Det är lördag idag. Jag sitter med skolböckerna och fyller på i mitt word-dokument med tankar jag får när jag läser. Då har jag en hel del att ta av sen när jag ska komponera ihop ett paper (nä jag missade inte ett "p"  utan tog det eng. uttrycket då svenskan inte har ord som kan ersätta). Jag tycker om det här biblioteket. Kanske kommer jag tom. att sakna det lite den dagen k.stad är över och förbi? 

Remma säger:

och att du kisar för att du behöver glasögonen när du arbetar

Jag kan inte annat än hålla med i "behövande" frågan. Anser honom ha mer expertiskunskap att kunna avgöra det än jag; som dessutom är känslomässigt motstridig till saken.

Men (om ni klickar på bilden)  visst ser han lite studentig ut? Funderar bara på i vilket ämne?   Men skenet bedrar: han (som inte fått köpstopp) surfar kläder. Jag bröt (iof.) mitt igår. Jag köpte  äntligen krämfärgade pärlörhängsdroppar från T.Sabo som jag suktat efter lääänge och betalade med julklappspengar från morfar. (Så kan ju nästan säga att det var han som köpte dem).


Kommentarer
Lämnad av: R

Jag kännder mig väldigt studentig....

Igår när jag klev innanför dörrarna här så bara snurrade det till i huvudet och jag började kallsvettas. Trivs inte alls i sånna här miljöer.

Och det är riktigt jag har inte köpstopp..moahahhaha

2009-01-24 @ 13:09:24
Lämnad av: David

Måste hålla med om att han ser studentig ut, kanske borde börja plugga igen? :)

2009-01-24 @ 13:14:36
Lämnad av: Mikaela

Oj, vad han passar in i den där miljön! Måste säga att han ser otroligt klok ut!

2009-01-24 @ 13:16:14
Lämnad av: R

Hmmmmm....frågan är vad jag då skulle plugga??

"SER" otroligt klok ut....blir så illa berörd..blir så illa berörd..

2009-01-24 @ 13:20:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Minns mig?

E-postadress: (syns inte)


URL/Bloggadress:


Vad vill du säga?

Trackback