så var det klädfrågan

Datum: 2009-01-06 Tid: 22:14:51

Klockrent lyckad riktigt rolig kväll på Goya igår (Efter sjysst middag hos Mathias. En timme sena dit dock - fick höra vi är ovana att gå bort då  det främst hålls middagar etc. här hemma. Klädfrågan mmm sant: klädfrågan fick tiden försvinna) 

 Raymon fångade en sekund av tillvaron på schlagerliknande golvet -  Ja vad ska jag säga? Let´s dance nästa kan jag lite partiskt  tycka.  

Mycket DANS blev det igår och höll främst  till i stora salen där det var Dj:s som avlöste varandra. Mycket bounceande och pulsen kändes!


Idag: Jag traskade efter Raymon till ica  med lite lätt darr i benen för att handla frukost som såhär när den serverats kändes väldigt bakisstyrd (mitt bidrag till frukosttillagningen bestog enbart att fixa fruktsalladen). 
Tanken var att även Mathias skulle kommit och fått intro på skötsel av Eppe men han hade tydligen ont i huvudet. Dök upp på msn efter tre och första frågan jag fick var:
"Vad drack vi igår egentligen?" 
jag svarade: hmm shots?whiskey, bubbel
M sa: livsfarligt
Jag sa: haha mår dåligt?
M sa: skojar du!!

Kvällspromenad och framplockande av resegrejer. Nu har jag tagit fram  det jag ska packa ner i väskan inför resan på fre. Raymons klädhögar är hittils större än mina så det är som det ska . Ska gå ner till Fico imorgon och kika om de har kvar "det gröna linnet" jag tycker skulle passa bra på mej så får jag ett plagg till att ta med. 

Nu: ska fokusera på dokumentären Bakom Nordkoreas stängda dörrar.  småflickor som tränar inför masspelen för att tillfredställa Käre Generalen där käre enligt min tro är ett inlärt stående epitet. Intressant. Skrämmande. Analayvänligt.



 

Kommentarer
Lämnad av: Mikaela

2009-01-07 @ 10:25:07
Lämnad av: Mikaela

Vilka fina bilder! Lite ledsen att jag missade en sån bra kväll, men just nu njuter jag av solen här borta =)

Märkligt, Mathias har väl aldrig ont i huvudet dagen efter... !

2009-01-07 @ 10:26:37
Lämnad av: R

Jag har ju lite kontakter i Lets dance...ni kankse kan ställa upp som jokrar????

2009-01-07 @ 23:01:20
Lämnad av: Mikaela

2009-01-08 @ 01:42:33
Lämnad av: Mikaela

Det ser ju onekligen hemskt bra ut! Fast jag undrar mest hur det går i Singing Bee frågan R?

2009-01-08 @ 01:43:27
Lämnad av: L

hörde det ryktades att R har info om sånglektioner i kvällskursform?

2009-01-08 @ 11:40:40
URL: http://linneasepilog.blogg.se/
Lämnad av: Mikaela

Haha, det var det värsta! Jag väntar med spänning på att få höra hur resultatet blir...

2009-01-08 @ 14:48:20
Lämnad av: R

börja inte

2009-01-08 @ 16:29:00
URL: http://linneasepilog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Minns mig?

E-postadress: (syns inte)


URL/Bloggadress:


Vad vill du säga?

Trackback