De fånigaste av alla skor

Datum: 2009-05-19 Tid: 12:05:28

Jag satt här och hade precis kommit in i formulerandet av ett specialpedagogiskt dilemma när postistjejen ringde på dörren och lämnade paket utanför. Jag har fått mina strandskor (bär snart av till turkiet!). Jag har inte haft några gladiatorskor what so ever och när jag väl köper ett par är de gjorda i "badleksaksplats" (var lite skeptisk när jag klickade hem dem)
MEN de kommer bli grymma att grusa ner i sanden och bara att tvätta av sen. (och ser inte så tokiga ut)

Funderar på att återgå till pluggandet nu. Men kom på MASSOR med andra saker att göra istället (ex. hämta upp Eppe ur badet där min lilla Spapadda ligger och myser). Skriva ner det jag ska handla  för mitt minne har fått en släng av Magnussjukan (en diagnos som uppkom i samband med en kompis riktiga MS diagnos och det faktum att Magnus är den med världens sämsta minne) vilket resulterar i att jag glömmer minst hälften av allt jag har  huvudet.  Och ikväll har jag lovat R (&M) att göra en porterstek (yes jag gillar att laga riktig mat) men behöver handla lite småsaker till det. Återkommer med resultatet senare ...










Kommentarer
Lämnad av: Mikaela

Hemskt tjusiga skor, synd att jag är så seriös med mitt köpstopp att jag inte kan införskaffa mej några..=)

Hoppas ni får en trevlig kväll! Men hoppas förresten mest att inläggen på denna sida sker lite mer frekvent...!

2009-05-19 @ 17:22:14
Lämnad av: R

Håller absolut med

2009-05-21 @ 18:36:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Minns mig?

E-postadress: (syns inte)


URL/Bloggadress:


Vad vill du säga?

Trackback