Student m.krogliv blev gravid

Datum: 2012-10-05 Tid: 13:34:00

113 dagar kvar, men redan har 167 gravida dagar passerat.  Mycket har hänt sedan sista blogg-inlägget och jag tänker inte lägga tid på att sammanfatta vad som hänt mer än några få punkter:

·         Jag och Raymon har gift oss

        
 
·         Vi bor kvar i Gävle, samma lägenhet i stan.

·         Vi har lagt all semester på resor! (NY, Ft.Lauderdale/Miami/Key West, Barcelona, London, Lissabon, Verona, Venedig, Kreta,  Köpenhamn,  Bali,  Kuala Lumpur, Berlin, Nice … )

     

·         Konstaterar att har man en gång varit i NY så åker man tillbaka! (vi kunde hålla oss ett år mellan resorna) Längtar ständigt tillbaka.

·         Jag har fortfarande inte tagit ut min lärarexamen – planen är en annan nu.

·         Jag har världens bästa jobb; träffade en *”liten” tjej i början på sept. förra året som återigen fått mej att inse att man kan älska sitt jobb.

·         Jag får driva mitt ”drömprojekt” som handlar om att skapa en aktiv fritid för personer som har funktionsnedsättningar.  Tack OP Assistans!

·         Vi har gått en föräldrakurs för blivande adoptivföräldrar och fått utredningsplan … Som vi fick avstå för något, mot alla odds, började i min mage.

·         Jag har lärt mig att hänga upp och ner i en stång! (http://poleandfitnesstudio.se/)

·         Jag har utbildat mej till Taktilmassör.

·         Partykvällar på krogen har bytts mot ”parmiddagar” (inkl. singlar)  med rödvin, spel och skitsnack långt in på småtimmarna.  

·         Jag har varit tärna på min bästa Hannas underbara bröllop (med Patrik)

 

·         Epilog har flyttat.

 

Nu är det dags för att ta vid här och nu! Ni får hänga med när magen växer, hormonutbrott, nojjan på att göra om och renovera här hemma och shoppingbegäret som aldrig tycks stillas!  


Kommentarer
Lämnad av: M

Fantatiskt kul att du skriver igen! Gillar det senaste gamla inlägget också- det var en härlig helg!!

2012-10-06 @ 18:44:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Minns mig?

E-postadress: (syns inte)


URL/Bloggadress:


Vad vill du säga?

Trackback